جه موقع مدیتیشن باعث جنون می شود؟

موقع مدیتیشن بدن خود را فراموش کنید و این تنها راهی است که باعث آسایش و آرامش شما می شود. وقتی دائما بدن خود را به یاد می آورید راحتی از شما دور خواهد شد.

شادی و سرور وقتی حاصل می شود که شما در لایة‌ بدن به آرامش رسیده باشید و آ“ در گرو فکر نکردن و توجه نکردن به بدن است.

هر کس باید از جایی شروع کند که برایش ساده تر است. ممکن است شما در حالت نشسته احساس ناراحتی کنید پس هر چه تلاش کنید که فقط بنشینید احساس ناراحتی درونی بیشتری خواهید کرد و نتیجة‌ این کار جز خستگی و افسردگی برایتان چیزی نخواهد داشت.

تلاش بیش از اندازه برای «فقط نشستن» مکن است باعث جنون شود. هر حالتی که باعث انسان بیش از اندازه از جنون درونی خویش آگاهی یابد خطرناک است. زیرا ممکن است شما آمادگی رویارویی با این دیوانگی درونی را نداشته باشید و لازم است که به تدریج با آن روبرو شوید. در عوض تکنیکی که در آن به فعالیت و حرکت بپردازید در واقع یک نوع رها سازی است و باعث می شود که سکوت و آرامش درونی در وجودتان شروع به رشد کند. بخش سرکوب شدة‌ وجود خود را با تکنیک حرکت و فعالیت رها کنید.

لازم است هر یک از شما تمامی عقده های سرکوب شده و انباشتة درون خود را بدون هیچ انتخابی دور بریزید. اگر از دست کسی عصبانی هستید بدون وجود دلیل خاص گ ریه کنید و بدون این که واقعا موضوعی برای خندیدن وجود داشته باشد از ته دل بخندید در این صورت هر چه در درون شما انباشته و حتی ا ز گذشته های دور در شما سرکوب شده را رها کرده و سبک و راحتی می شوید.

دیوانگی درون همین خشم ها، همین گریه ها و خنده های سرکوب شده است که با مدیتیشن به آنها اجازه می دهیم رها شوند و این کار باعث پاکی و خلوص درون ما می شود. در این حالت احساس تازگی و پاکی به شما دست خواهد داد. این خانه تکانی اولین کاری است که می بایست انجام دهید.

کاهش زودرنجی

سنگ chalcedony آبی متمایل به سفید اثر مثبت بر غدة‌ تیرویید دارد و تندخویی و زود رنجی را کاهش می دهد. اگر می خواهید قدرت ابراز وجودتان در زمینة‌ نوشتن یا صحبت کردن بیشتر شود از این سنگ استفاده کنید، این سنگ بر چاکرای پنجم اثر می گذارد.

به کجا می خواهی برسی؟

به کجا می خواهی برسی؟ دوست داری چقدر زیباتر شوی؟ چقدر داناتر و... همه اینها در حال حاضر هستی کافیست آنها را در وجودت دوباره خوانی کنی.همه هستی در تو نوشته شده آن را باز خوانی کن هر طور که مایلی.

مدیتیشن استرس را کاهش می دهد.

به هنگام استرس همه چیز را خطا می یابی. تو را نیرویی نیست، به ساده گی بیمار می شوی. تو را منطقی نیست. احساسات تو خشن می شود. درمانده می مانی. با آموختن مراقبه استرس دور می شود. و در قلمروهای مختلف زندگی خویش موفق خواهی بود.

طعم سکوت را بچشید.

وقتی شما به جای دنیای بیرون به درون خود توجه می کنید دنیای درون را در سکوت محض خواهید یافت. اغلب برداشت عمومی از سکوت برداشتی منفی است و معنای آن خلاء و نبود سر و صداست در حالی که چنین نیست و سکوت لبریز شدن از نوایی است که تاکنون آن را نشنیده اید. سکوت رایحه ای خوش است که تا به حال به مشام تان نخورده و نوری است که تنها با چشمان درونی قابل رؤیت است برای همین است که افراد بسیار کمی طعم سکوت حقیقی را چشیده اند. این سکوت برای شما حقیقت،‌ عشق و هزاران چیز دیگر به ارمغان می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد